איך מקימים חברה?

יש לרשום את החברה ברשם החברות.

יש לפתוח תיקים ברשויות הבאות: מע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי.

במקרה ואמורים להעסיק עובדים יש לפתוח גם תיק ניכויים במס הכנסה.

 

רישום החברה ברשם החברות

כאשר פונים לרשם החברות בבקשה לרישום החברה יש להמציא בין השאר את המסמכים הבאים:

  • טופס בקשה לרישום חברה (ברשימת הטפסים מצ"ב הטופס).
  • תקנון התאגדות (ברשימת הטפסים מצ"ב דוגמא של תקנון מצוי).
  • הצהרת דירקטורים ראשונים (ברשימת הטפסים מצ"ב הטופס).


פתיחת תיקים ברשויות   

פתיחת תיק במע"מ

בקשה לפתיחת תיקים במע"מ, מ"ה וניכויים (במידת הצורך) מוגשת בצורה מקוונת על ידי משרדנו, ללא צורך בהגעה פיזית למשרדי מע"מ ומס הכנסה.

לצורך פתיחת תיקים יש להמציא את הדברים הבאים:

  • תעודת רישום ברשם החברות.
  • פרוטוקול בעלי זכות חתימה לכל דבר ועניין.
  • ת.ז. של כל אחד מהדירקטורים בחברה.
  • חוזה קנייה/שכירות של מקום העסק.
  • אסמכתא על קיום חשבון בנק של החברה ומידע על מחזור העסקאות המשוער.
  • לעיתים יש להגיש מסמכים נוספים, המעידים על הקמת העסק ופעילותו.

פתיחת תיק במס הכנסה

תיק במס הכנסה יפתח באופן אוטומטי תוך שני ימי עסקים מיום פתיחת התיק במע"מ.

 

פתיחת תיק ניכויים בביטוח לאומי

בקשה לפתיחת תיק ניכויים בביטוח לאומי מוגשת בצורה מקוונת על ידי משרדנו, ללא צורך בהגעה פיזית למשרדי ביטוח לאומי.

 

נשמח לעמוד לרשותכם, לסייע וללוות אתכם בכל התהליך הנ"ל מתחילתו ועד לסופו.

איך מקימים עסק?

יש לפתוח תיקים ברשויות הבאות: מע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי.

במידה ואמורים להעסיק עובדים יש לפתוח גם תיק ניכויים במס הכנסה.

בקשה לפתיחת תיקים במע"מ, מ"ה וניכויים (במידת הצורך) מוגשת בצורה מקוונת על ידי משרדנו, ללא צורך בהגעה פיזית למשרדי מע"מ ומס הכנסה.

פתיחת תיק במס ערך מוסף

לצורך פתיחת תיקים יש להמציא את המסמכים הבאים:

יחיד

  • חוזה קנייה/שכירות של מקום העסק.
  • אסמכתא על קיום חשבון בנק של העסק.
  • במקרה של חשבון בנק משותף – על בן/בת הזוג לחתום על הצהרת חשבון בנק משותף.
  • ת.ז.
  • תעודת מקצוע.
  • לעיתים יש להגיש מסמכים נוספים, המעידים על הקמת העסק ופעילותו.

 שותפות

  • חוזה קנייה/שכירות של מקום העסק.
  • אסמכתא על קיום חשבון בנק של השותפות.
  • בשותפות רשומה – אישור על רישום השותפות ברשם השותפויות.
  • ת.ז. של כל אחד מהשותפים.
  • על השותפים למנות אחד מתוכם, שיפעל בשמם בכל הפעילות הנוגעת למע"מ.

 

פתיחת תיק במס הכנסה

תיק במס הכנסה יפתח באופן אוטומטי תוך שני ימי עסקים מיום פתיחת התיק במע"מ.

פתיחת תיק בביטוח לאומי

בקשה לפתיחת תיק בביטוח לאומי מוגשת בצורה מקוונת על ידי משרדנו, ללא צורך בהגעה פיזית למשרדי ביטוח לאומי.

נשמח לעמוד לרשותכם, לסייע וללוות אתכם בכל התהליך הנ"ל מתחילתו ועד לסופו.

קהל הלקוחות של משרדנו נרחב, מגוון ומתפרס על פני ענפים רבים במשק הישראלי.

היכרותנו האמורה עם גורמים רבים מתחומים שונים מאפשרת לנו ליצור קישורים ושיתופי פעולה עסקיים המהווים מנוף צמיחה לפעילויות לקוחותינו, ופותחים בפניהם עולם רחב של אפשרויות שלא היה קיים קודם.

שיתופי הפעולה והמיזמים החדשים שייווצרו מהם יזכו לליווי מקצועי בתחום הפיננסי על ידי המשרד.

אם ברצונכם לצמוח, להתפתח ולגדול, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ואנו נשמח לסייע.

אימון עסקי (Coaching) הוא מתודולוגיה אימונית שפותחה משילוב של שיטות ופילוסופיות רבות למודל שיחות, למידה ופעולות. האימון מאפשר לשפר תוצאות והישגים, מאפשר לך הזדמנות להתבונן לנתח וללמוד, להבין כיצד אתה חושב ומתנהל, לראות איפה אתה נמצא היום ולבחור לאן אתה רוצה להגיע, להציב יעדים ולפעול להשגתם.

בוייל ושות' תוכלו לקבל את השירותים הבאים

אימון לבניית תכנית עסקית

ליזמים ועסקים אשר שואפים ומאמינים שהעסק יכול וצריך להתפתח ולהניב יותר. למי שנחוש להשיג תוצאות טובות יותר ביותר שקט נפשי.

ברמה המעשית, זהו אימון המאפשר ציור ושיקוף של המצב הקיים (המצוי) והגדרת היעדים והמדדים להשגתם של המקום אליו רוצים להגיע (הרצוי).

ביחד אנו מגבשים תכנית פעולה עסקית ואישית תוך סדרה של שינויים ושיפורים במצב הקיים כדי ליצור מצב של התכנסות לעבר היעדים. כל זאת, תוך פתיחות לרעיונות חדשים ולימוד כלי ניהול, ניתוח ועבודה.

אימון עסקי למנהלים – הכרת הדוחות הכספיים וניתוחם

לא אחת עומד המנכ"ל או המנהל בחברה נבוך אל מול הדוחות הכספיים המוגשים לו והמשקפים את פעילות החברה / מחלקה שתחת ניהולו, כשבפועל אין הוא יודע לקרוא אותם וממילא הוא לא יכול לנתחם להסיק מהם את המסקנות הניהוליות המתבקשות.

מטרת האימון היא להקנות למנהל את הידע והיכולת לקרוא את הדוחות הכספיים, להבין את משמעותם ולהשתמש בהם ככלי לניתוח מצבה הפיננסי של החברה / מחלקה ולבניית התכניות העתידיות של החברה / מחלקה שתחת ניהולו.

מונחים כמו מאזן, דוח רווח והפסד, דוח על תזרימי המזומנים, יחס שוטף, רווח גלמי, רווח תפעולי וכדו' לא יישארו עוד בגדר מילים שהם נחלתם הבלבדית של אנשי הכספים ורואי החשבון בחברה.
מעתה גם אתה המנהל תוכל לשאול את השאלות הנכונות ולהביע את דעתך בנושאים הנ"ל מתוך הבנה והיכרות עם הדוחות הכספיים.

היכן מתקיים האימון?

מפגשי האימון נערכים במשרדי וייל ושות' בתל-אביב או במשרדי הלקוח או בכל במקום שנסכם יחד.

משרדנו מאפשר לעסקים להתייעל ולנצל את הזמן הפנוי שלהם על ידי הסבת המקום לחלל עבודה. באופן זה המתחם יוצר סביבת עבודה יעילה אשר עונה על צרכי המשרד של עסקים במחיר אטרקטיבי, נוחות הגעה למיקום מרכזי, הזדמנות להתחבר לקהילה שונה ומגוונת וכלים ארגוניים לחיזוק קהל הלקוחות.
המתחם ממוקם ברחוב לבונטין בתל אביב.

חדר ישיבות במרכז תל-אביב

חדר ישיבות מנהלים מעוצב ומאובזר המספק חווית פגישה אולטימטיבית.
חדר הישיבות מושכר לפי שעה או ליום שלם, מיועד לפגישות של עד 8 אנשים ומתאים במיוחד לפגישות עסקים.

החדר כולל: מסך 43 אינטש – אינטרנט אלחוטי מהיר – טלפון חכם.
שתיה חמה/קרה וכיבוד ניתן להזמין מבית קפה הנמצא בסמוך למשרד.

שעות פעילות המתחם:
08:00-17:00

 

לתיאום פגישת היכרות

איך מקימים חברה?

יש לרשום את החברה ברשם החברות.

יש לפתוח תיקים ברשויות הבאות: מע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי.

במקרה ואמורים להעסיק עובדים יש לפתוח גם תיק ניכויים במס הכנסה.

 

רישום החברה ברשם החברות

כאשר פונים לרשם החברות בבקשה לרישום החברה יש להמציא בין השאר את המסמכים הבאים:

  • טופס בקשה לרישום חברה (ברשימת הטפסים מצ"ב הטופס).
  • תקנון התאגדות (ברשימת הטפסים מצ"ב דוגמא של תקנון מצוי).
  • הצהרת דירקטורים ראשונים (ברשימת הטפסים מצ"ב הטופס).


פתיחת תיקים ברשויות   

פתיחת תיק במע"מ

בקשה לפתיחת תיקים במע"מ, מ"ה וניכויים (במידת הצורך) מוגשת בצורה מקוונת על ידי משרדנו, ללא צורך בהגעה פיזית למשרדי מע"מ ומס הכנסה.

לצורך פתיחת תיקים יש להמציא את הדברים הבאים:

  • תעודת רישום ברשם החברות.
  • פרוטוקול בעלי זכות חתימה לכל דבר ועניין.
  • ת.ז. של כל אחד מהדירקטורים בחברה.
  • חוזה קנייה/שכירות של מקום העסק.
  • אסמכתא על קיום חשבון בנק של החברה ומידע על מחזור העסקאות המשוער.
  • לעיתים יש להגיש מסמכים נוספים, המעידים על הקמת העסק ופעילותו.

פתיחת תיק במס הכנסה

תיק במס הכנסה יפתח באופן אוטומטי תוך שני ימי עסקים מיום פתיחת התיק במע"מ.

 

פתיחת תיק ניכויים בביטוח לאומי

בקשה לפתיחת תיק ניכויים בביטוח לאומי מוגשת בצורה מקוונת על ידי משרדנו, ללא צורך בהגעה פיזית למשרדי ביטוח לאומי.

 

נשמח לעמוד לרשותכם, לסייע וללוות אתכם בכל התהליך הנ"ל מתחילתו ועד לסופו.

איך מקימים עסק?

יש לפתוח תיקים ברשויות הבאות: מע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי.

במידה ואמורים להעסיק עובדים יש לפתוח גם תיק ניכויים במס הכנסה.

בקשה לפתיחת תיקים במע"מ, מ"ה וניכויים (במידת הצורך) מוגשת בצורה מקוונת על ידי משרדנו, ללא צורך בהגעה פיזית למשרדי מע"מ ומס הכנסה.

פתיחת תיק במס ערך מוסף

לצורך פתיחת תיקים יש להמציא את המסמכים הבאים:

יחיד

  • חוזה קנייה/שכירות של מקום העסק.
  • אסמכתא על קיום חשבון בנק של העסק.
  • במקרה של חשבון בנק משותף – על בן/בת הזוג לחתום על הצהרת חשבון בנק משותף.
  • ת.ז.
  • תעודת מקצוע.
  • לעיתים יש להגיש מסמכים נוספים, המעידים על הקמת העסק ופעילותו.

 שותפות

  • חוזה קנייה/שכירות של מקום העסק.
  • אסמכתא על קיום חשבון בנק של השותפות.
  • בשותפות רשומה – אישור על רישום השותפות ברשם השותפויות.
  • ת.ז. של כל אחד מהשותפים.
  • על השותפים למנות אחד מתוכם, שיפעל בשמם בכל הפעילות הנוגעת למע"מ.

 

פתיחת תיק במס הכנסה

תיק במס הכנסה יפתח באופן אוטומטי תוך שני ימי עסקים מיום פתיחת התיק במע"מ.

פתיחת תיק בביטוח לאומי

בקשה לפתיחת תיק בביטוח לאומי מוגשת בצורה מקוונת על ידי משרדנו, ללא צורך בהגעה פיזית למשרדי ביטוח לאומי.

נשמח לעמוד לרשותכם, לסייע וללוות אתכם בכל התהליך הנ"ל מתחילתו ועד לסופו.

קהל הלקוחות של משרדנו נרחב, מגוון ומתפרס על פני ענפים רבים במשק הישראלי.

היכרותנו האמורה עם גורמים רבים מתחומים שונים מאפשרת לנו ליצור קישורים ושיתופי פעולה עסקיים המהווים מנוף צמיחה לפעילויות לקוחותינו, ופותחים בפניהם עולם רחב של אפשרויות שלא היה קיים קודם.

שיתופי הפעולה והמיזמים החדשים שייווצרו מהם יזכו לליווי מקצועי בתחום הפיננסי על ידי המשרד.

אם ברצונכם לצמוח, להתפתח ולגדול, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ואנו נשמח לסייע.

אימון עסקי (Coaching) הוא מתודולוגיה אימונית שפותחה משילוב של שיטות ופילוסופיות רבות למודל שיחות, למידה ופעולות. האימון מאפשר לשפר תוצאות והישגים, מאפשר לך הזדמנות להתבונן לנתח וללמוד, להבין כיצד אתה חושב ומתנהל, לראות איפה אתה נמצא היום ולבחור לאן אתה רוצה להגיע, להציב יעדים ולפעול להשגתם.

בוייל ושות' תוכלו לקבל את השירותים הבאים

אימון לבניית תכנית עסקית

ליזמים ועסקים אשר שואפים ומאמינים שהעסק יכול וצריך להתפתח ולהניב יותר. למי שנחוש להשיג תוצאות טובות יותר ביותר שקט נפשי.

ברמה המעשית, זהו אימון המאפשר ציור ושיקוף של המצב הקיים (המצוי) והגדרת היעדים והמדדים להשגתם של המקום אליו רוצים להגיע (הרצוי).

ביחד אנו מגבשים תכנית פעולה עסקית ואישית תוך סדרה של שינויים ושיפורים במצב הקיים כדי ליצור מצב של התכנסות לעבר היעדים. כל זאת, תוך פתיחות לרעיונות חדשים ולימוד כלי ניהול, ניתוח ועבודה.

אימון עסקי למנהלים – הכרת הדוחות הכספיים וניתוחם

לא אחת עומד המנכ"ל או המנהל בחברה נבוך אל מול הדוחות הכספיים המוגשים לו והמשקפים את פעילות החברה / מחלקה שתחת ניהולו, כשבפועל אין הוא יודע לקרוא אותם וממילא הוא לא יכול לנתחם להסיק מהם את המסקנות הניהוליות המתבקשות.

מטרת האימון היא להקנות למנהל את הידע והיכולת לקרוא את הדוחות הכספיים, להבין את משמעותם ולהשתמש בהם ככלי לניתוח מצבה הפיננסי של החברה / מחלקה ולבניית התכניות העתידיות של החברה / מחלקה שתחת ניהולו.

מונחים כמו מאזן, דוח רווח והפסד, דוח על תזרימי המזומנים, יחס שוטף, רווח גלמי, רווח תפעולי וכדו' לא יישארו עוד בגדר מילים שהם נחלתם הבלבדית של אנשי הכספים ורואי החשבון בחברה.
מעתה גם אתה המנהל תוכל לשאול את השאלות הנכונות ולהביע את דעתך בנושאים הנ"ל מתוך הבנה והיכרות עם הדוחות הכספיים.

היכן מתקיים האימון?

מפגשי האימון נערכים במשרדי וייל ושות' בתל-אביב או במשרדי הלקוח או בכל במקום שנסכם יחד.

משרדנו מאפשר לעסקים להתייעל ולנצל את הזמן הפנוי שלהם על ידי הסבת המקום לחלל עבודה. באופן זה המתחם יוצר סביבת עבודה יעילה אשר עונה על צרכי המשרד של עסקים במחיר אטרקטיבי, נוחות הגעה למיקום מרכזי, הזדמנות להתחבר לקהילה שונה ומגוונת וכלים ארגוניים לחיזוק קהל הלקוחות.
המתחם ממוקם ברחוב לבונטין בתל אביב.

חדר ישיבות במרכז תל-אביב

חדר ישיבות מנהלים מעוצב ומאובזר המספק חווית פגישה אולטימטיבית.
חדר הישיבות מושכר לפי שעה או ליום שלם, מיועד לפגישות של עד 8 אנשים ומתאים במיוחד לפגישות עסקים.

החדר כולל: מסך 43 אינטש – אינטרנט אלחוטי מהיר – טלפון חכם.
שתיה חמה/קרה וכיבוד ניתן להזמין מבית קפה הנמצא בסמוך למשרד.

שעות פעילות המתחם:
08:00-17:00

 

לתיאום פגישת היכרות

נגישות
התחל את הצ'אט
רוצים עוד מידע? צרו איתנו קשר בוואטסאפ